INFOLINIA
Ikona, element graficzny, symbolizujący telefon
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony
Migam
Logo ETR
Logotyp Unii Europejskiej

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacja o działalności


SPZZLO Warszawa-Żoliborz to zespół 12 przychodni. W przychodniach pracują lekarze, pielęgniarki, technicy i psycholodzy. Przychodnie znajdują się na terenie Żoliborza i Bielan w Warszawie oraz Łomianek.

 

Siedziba Zakładu mieści się przy ulicy Szajnochy 8 w Warszawie. Dyrektorem Zakładu jest Małgorzata Zaława-Dąbrowska. Dyrektorowi pomagają zastępcy oraz pracownicy administracji.

Europejskie logo „łatwe do czytania”:

O Wasze zdrowie i bezpieczeństwo dbają:


lekarz

pielęgniarka

diagnosta

sanitariusz

Lekarze:


Wykonywane badania:


Wykonywane zabiegi - tylko odpłatnie:


Jak zapisać się do lekarza?


  • Telefonicznie poprzez INFOLINIĘ
    (w godzinach: 07.30-19.00)
     22 11 66 800

BloG w wersji ETR - ciekawe artykuły


Wszystkie nasze przychodnie są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami



Nasze Przychodnie:

Conrada 15 - Warszawa
czynna: 07.30 - 18.00

Elbląska 35 - Warszawa
czynna: 07.30 - 20.00

Felińskiego 8 - Warszawa
czynna: 07.30 - 20.00

Klaudyny 26B - Warszawa
czynna: 07.30 - 18.00

Kleczewska 56 - Warszawa
czynna: 07.30 - 18.00

Kochanowskiego 19 - Warszawa
czynna: 07.30 - 18.00

Kochowskiego 4 - Warszawa
czynna: 07.30 - 20.00

Sieciechowska 4 - Warszawa
czynna: 07.30 - 18.00

Szajnochy 8 - Warszawa
czynna: 07.30 - 20.00

Wrzeciono 10C - Warszawa
czynna: 07.30 - 18.00

Żeromskiego 13 - Warszawa
czynna: 07.30 - 18.00

Szpitalna 6 - Łomianki
czynna: 07.30 - 18.00

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami


Dostępna komunikacja


Kancelaria

poniedziałek-piątek
07.30-15.00

 

tel. +48 22 864 00 89

kancelaria@spzzlo.pl


 

grafika, dwie dłonie

 

Sekretariat Dyrekcji

poniedziałek-piątek
08.00-15.35

 

tel. +48 22 833 58 88

fax +48 22 833 58 82

sekretariat@spzzlo.pl

grafika, dwie dłonie

 

Inspektor ochrony danych

Marek Żurawski

iod@spzzlo.pl

 

 

Czytaj także:


Logotypy programu zrealizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej
Logotyp: szybka terapia onkologiczna Logotyp: NFZ Logotyp: Rzetelna Firma

Copyrights 2024 | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz | Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Projekt i wykonanie


Logo Agencji PR PReal’s

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści na temat polityki cookies

Odpowiedź Recaptcha